vrijdag 23 december 2011

Toen onze mop een mopje was...

Vanmiddag begon de vakantie, ruim 14 dagen!
Hoera.....' ik verveel me'  was het vanmiddag al meteen...
Alle ideeen die je dan als moeder hebt zijn niet leuk ...tot ik wel een goed idee had
De kinderen als baby en peuter op video bekijken !
Tijdens het kijken van de filmpjes wat fotos gemaakt, en dat leverder deze plaatjes op ;


Leuk jezelf als baby zien !!

Onze oudste dochter T.


En hier is onze boef J.

eigenwijs??? nee hoezo???


ondeugend ???

Voetballen in het bos , In de verte loopt T
J loopt hier met rode shirt aan.




Leuk om dit weer eens te zien !!

We kijken het eigenlijk nooit en dat maakt het natuurlijk nu erg leuk.
Zo heb ik 4 jaar geleden de camara op filmen gezet, terwijl T en J aan het spelen zijn aan tafel en ben zelf naar zolder gelopen, had het tot vandaag ook niet bekeken ,
en nu vandaag (4 jaar later :-)) zie ik hoe J. in 5 minuten tijd non-stop op de tafel klimt, er over loopt en eraf springt, continu blijft hij dit doen, tot hij mij aan hoort komen !!!
Wat een boef, we hebben er erg om gelachen nu, maar dat dat gebeurde, had ik geen idee van!

We zijn er de hele middag druk mee geweest en zijn begonnen bij de oudste als baby hebben gekeken tot 4 jaar geleden, mochten we ons weer eens vervelen,  hebben we dus nog wat te goed ! :-)

J had op school een ster gemaakt, en geeft hem aan mij, om op te hangen.
Ik zeg hem dat het mss leuk is om de ster op zijn kamer te hangen?
Is zijn antwoord;' Neeeee joh, mijn kamer is niet zo christelijk!'
Ik begrijp er niks van, maar hij bedoelde dat beneden wel kersboom/kaarten enz zijn en op zijn kamer niet ..

2 opmerkingen:

  1. Wat gezellig om zo bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een strak plan! Je brengt me echt op een heel goed idee. Weliswaar geen film's, maar wel fotoboeken! Dank je wel!!

    BeantwoordenVerwijderen