donderdag 29 december 2011

ff snel....

ff snel, veel te veel, willen doen vandaag...
zo'n dag heb ik vandaag, soms lopen die uit op een vervelende dag waarin je uiteindelijk nog geen stap verder bent, maar soms word dat een dat waarin je bergen hebt verzet, zo hoop ik oook vandaag

Mij ' to do' lijstje is veel te lang voor vandaag, heb alle bedden al afgehaald, dus wat dat betreft; dat gaat lukken ! verder ligt er een strijk van 14 dagen, bababa... die moet nu ook echt weg, anders ligt ie nog een week..
Verder wil ik nog veel te veel...morgen geeft J zijn kinderfeestje en dus kunnen we verder ook niks doen..
dit is de uitnodiging

Hoihoi,

Op vrijdag 30 december geef ik een feestje !
En ik vind het leuk als jij ook komt!
Je word verwacht om 12.00 uur bij ons thuis 
en rond 18.30 uur word je weer thuisgebracht.
Wil je laten weten of je wel of niet komt?


Groetjes J.

We hebben wel met zn allen veel zin in het feestje !
ik zal morgenavond (als ik nog energie heb :-)) er een blogje over schrijven.

vanmiddag komt er een vriendin op de thee, krijgt S. een vriendje te spelen , T. gaat uit met haar vriendin.
om half 6 ga ik boodschappen doen en om half 7 ben ik uitgenodigt mee te gaan uit eten bij de griek.
Daar heb ik wel heel veel zin in, na een drukke dag lekker uit eten..!
Dus alles wat ik wil doen moet vanmorgen nog gebeuren...k geloof dat ik dus ff ga opschieten..
fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. jaa hij is zeker een huilbaby geweest,als je mij eerder had gevolgd had je alles meegemaakt,het was echt een ramp, het is ons 8ste kindje maar het leek onze eerste wel,alles wat we met hem mee maakte had ik nog nooit mee gemaakt, hij blijft een heel druk ventje en heeft best veel regelmaat nodig, alhoewel dat ook steeds beter gaat,we kunnen nu eindelijk zeggen dat we van hem genieten maar geen een dag en nacht is hetzelfde met hem,als je vandaag zegt het gaat heel goed dan kan het morgen weer helemaal mis zijn en zo zijn de nachten ook.

    misschien als je mijn blogs terug leest, misschien krijg je dan meer duidelijkheid,hij is 6 oktober 2010 geboren en daarna begon het dus.

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen