donderdag 15 december 2011

10 jaar !!!!


Vandaag is ons huis een beetje jarig, het is vandaag 10 jaar geleden dat we zijn verhuist naar onze woonplaats en dit huis.
Ruim 11 jaar geleden , toen was ik zwanger van onze 1e , gingen we een kijkje nemen in onze huidige woonplaats...ik herinner het me nog erg goed.
We vonden de huizen die gebouwd zouden worden erg mooi en we waren vooral op zoek naar meer rust en ruimte. De wijk waar we destijds woonden , daar konden we niet wennen, huizen te dicht op elkaar, te veel huizen, te kleine tuintje, te veel auto's en te weinig parkeerplekken, te veel mensen, te weinig contakt.
We hebben er 4 jaar gewoont, maar het werd nooit ons thuis. We hadden wel een huis, geen thuis..
We rijden hier door de straten, mensen kijken naar ons waarom kijken ze naar ons??
waarom steken ze allemaal hun hand op ??!!
 We zwaaien maar terug en vragen ons af of dit een goed teken is of juist niet..
zijn we hier blij mee of niet? Er is geen winkel, alleen een fietsenmaker, een kerk en schooltje , verder niets.
De straat waar 'ons' huis moet komen is nog niets, weiland en er staat een oude boerderij en wat bomen.

Op 15 december 2001 verhuizen we naar onze woonplaats en dit huis.
We wonen  hier nu 10 jaar met veel plezier.

4 opmerkingen:

  1. Op naar de volgende 10 zou ik zeggen.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk als je op een lekker plekje woont, wij wonen nu nog naast verschrikkelijke buren pffff en ik ga echt om hun verhuizen, maar we krijgen er een heel mooi huisje voor terug. Waar ik hoop net als jij lekker thuis te komen.

    BeantwoordenVerwijderen