donderdag 15 december 2011

Lawinegevaar


Vanavond ga ik , zoals iedere avond bij de kinderen kijken, bij J aangekomen zie ik dat zijn hele kamer overhoop ligt , dan bedoel ik ook echt alle bakjes leeg, gespaarde kaartjes, inhoud van spelletjes , alles uitgestald tot 1 grote berg van 'spullen' . Ik durf er niet aan te komen ivm lawine-gevaar, snap je?
 Dit gebeurd vaker, waarom weet ik eigenlijk niet eens, ik zal het eens vragen morgen, het lijkt wel of hij iets zoekt en gewoon werkelijk alles leeg en overhoop haalt.Normaal gesproken is zijn kamer toch wel vrij netjes, hij kan goed opruimen. Vanavond zag hij dat ik aan het strijken was en wilde het ook leren
en dus heeft hij wat gestreken, leuk vond ie het !
als ik nog eens een stapel theedoeken ofzo heb dan kan hij zich uitleven !
Zo heeft hij vorige week helemaal zelf een stel pannekoeken gebakken, echt zo knap !
ik heb er een paar voorgedaan, uitgelegt waar je op moet letten en bij de eerste paar pannekoeken die hij maakte even gekeken en dat ging zo super dat ik hem zijn gang heb laten gaan..
maargoed ik had het over Justins kamer vanavond...
Zijn bed is vrij leeg...nou ja op hemzelf en de poes Sterre na dan, Sterre kijkt me loom aan en lijkt me een knipoog te geven, ze rekt zich eens uit, hierdoor rollen er een paar donald ducks op de grond, ze staat op en loopt zachtjes naar J toe en likt hem in zijn gezicht, en gaat tegen hem aan liggen, ach zo lief, de acceptatie en trouw die het dier heeft voor J , mooi om te zien!.....euuuumm...op het vrij lege bed liggen toch wel wat dingetjes; een grote stapel omgevallen donald ducks, berg knuffels, zijn mobiel (voor als je toch eens 112 moet bellen in de nacht?aldus J!) extra dekens, daar bovenop een heel grote knuffel en bovenop dit alles heel duidelijk ligt keurig opengeslagen een tekenblok met daarop met mooie duidelijke letters geschreven; 'sorrie, morgen zal ik het opruimen'
Geweldig toch ?!


Een filmpje wat ik graag met jullie wil delen! Zet je geluid er bij aan want een erg mooi lied hoort erbij.

1 opmerking:

  1. ach wat lief, dat de poes bij hem op bed ligt,en ja die troep,ppfff hier ook zo weer een zooitje op die kamers

    BeantwoordenVerwijderen