dinsdag 27 december 2011

De kerstdagen zijn weer voorbij, we hebben het getroffen met mooie, leuke dagen met gezin en familie.
De kinderen hebben nu ' gewoon' vakantie. Lekker rustig aan doen s'morgens, leuk spelletjes doen
Opruimen word wat minder en dan zomaar ineens komen er allemaal kwalen 'bovendrijven'
ik ben zooo moeeee,
 ik ben misselijk,
mijn benen hebben geen zin meer,
 mijn hoofd doet pijn ,
ik kan bijna mijn armen niet meer bewegen...
ik moet eventjes uitrusten
ik geloof dat ik flauw ga vallen..
Heelaas pindakaas voor mijn kinderen helpt dit niet, heeft nooit geholpen, toch blijven ze hardnekkig denken dat ik er mss toch nog wel eens intrap :-)
kan u niet ff klein beetje helpen??
3 dingentje???
als u de helft doet???
als u niet helpt word ik boos!!
ik kan vandaag echt alleen nog maar computeren!
En opnieuw heel jammer voor mijn knappe kinderen , ook dit gaat niet helpen
en geloof me; ze zijn erg eigenwijs, maar ik nog veel eigenwijzer, gelukkig maar.. :-)
van wie hebben ze dat toch dat eigenwijze?? jaaa....
Het is soms gewoon grappig, de jongste was in zijn spel tijdens het opruimen ineens verandert in een poes en antwoorde op alle vragen met ' MIAAAAAUUUWWW' na een half u luid te hebben gemauwt verteld hij fluisterend; 'ik ben een poes en kan niet praten , alleen mauwen en ik kan ook niet opruimen, kijk maar naar mijn poten...'




Inmiddels hebben ze alles (helemaal alleen ) opgeruimt en moet ik nodig gaan koken
ik zit me af te vragen hoe manlief zou reageren als hij straks thuiskomt en ik
zou niet koken en alles uit de kast halen om hem te overtuigen dat ik echt niet kan koken vandaag
geen was gedaan, niks opgeruimt, bedden niet opgemaakt
 mn armen niet meer willen, mijn benen zakken in ,misselijk, ga flauwvallen
ik kan niks meer...alleen maar een blogje schrijven..
hoe zou hij reageren? :-)

3 opmerkingen:

  1. Haha en hoe zouden de kinderen het vinden als mama ook al opeens de kwaaltjes had,geen eten schone kleren en nog veel meer.Ja ik ben er al heel lang uit maar nog niet vergeten hoor wat een donders ze kunnen zijn !!.
    Groetjes en sterkte met je rakkers,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ze zijn wel vindingrijk.
    Ach wij genruiken ook weleens een smoesje, toch?

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen