dinsdag 14 februari 2012

Vrienden..


                                     plaatje van www


J komt thuis uit school, met een vriendje (ook een speciale jongen), druk zijn ze samen, maar we zijn toch erg blij dat er vriendjes meekomen en dus is iedereen altijd welkom.
Helemaal uit zichzelf gaat J. zijn vriend vertellen dat hij toch ook iets anders is dan andere kinderen; ' ik heb ADHD' zegt hij, belangstellend kijk ik hoe dit gesprek verder gaat...' en ook Autisme' voegt hij er schouderophalend aan toe...'en' er komt een grote glimlach op zijn gezicht 'en ik heb een Nitendo!!!!'
Samen hollen ze uitgelaten de trap op, naar zolder...wat ze doen weet ik niet, maar het is hier beneden duidelijk te horen, zo'n lawaai.
Glimlachend bedenk ik wat hij zei; ' Ik heb ADHD...en Autisme....en een Nitendo!!!'
Die dingen, eigenlijk horen ook gewoon bij elkaar, toch?
Ik ga nu snel ff naar zolder , voordat er gewonden vallen...:-)

3 opmerkingen:

  1. wat goed zeg dat die zelf kan zeggen wat die heeft, en hebben ze de zolder heel gelaten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even een reactie op de jouwe bij mij.Ik zag geen email dus maar even hier.We hebben vrij snel besloten om geen poes erbij te nemen .Mikki heeft blijkbaar heel veel meegemaakt ,ook in het asiel was ze heel erg bang omdat ze steeds aangevallen werd door andere katten ,ze heeft blijkbaar 4 maanden lang bijna alleen maar op dat ''plankje ''gelegen uit angst voor de anderen .Kijk maar op mijn blogje Mikki is thuis ,die foto zegt genoeg denk ik,het was zo'n hoopje ellende toen we daar kwamen.Ook hebben wij geen ruimte om poezen apart te houden ,dus de keuze was om het niet te doen.Het is jammer ,maar het is beter voor onze Mikki en dat is het belangrijkste Maar toch heel erg bedankt voor je lange reactie .
    Lieve gr Elisabeth
    PS je mag deze reactie verwijderen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu even een reactie op je blog.Wat zijn kinderen toch heerlijk onbevangen .Je zoon vertelt wat hij heeft en vriendje heeft nintendo,ik moet glimlachen om dat kind zijn .En zijn ze heel gebleven??
    Lieve gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen