dinsdag 28 februari 2012

De garage...

Vandaag de garage leeggehaald, zover als ik het alleen kan, verder doe ik het samen met manlief.
Spullen die bewaard worden naar tuinhuis , rest weg, kijk maar mee...

Ik vraag me soms af met hoeveel personen we hier wonen?
 dit vind ik in garage?!

en deze vond ik ergens op een schap, meteen maar even in de tuin gepoot, mss komt het nog op!


dartbord van J. dit moet straks wel weer een plekje krijgen.

en wat vind ik tussen sto en hooi?... mn buggy...helemaal beschimmeld !!!

Ik moet hem schoonmaken, wat gelukkig ook helemaal lukt, hij staat nu te drogen.

Ons tuinhuis momenteel..


Dit moet weg, van het weekeind breng ik het weg
er komt nog meer bij.

Nog wat leuks S kwam tussen de middag thuis eten en vertelde dat er op school word gewerkt over de tandarts en er is een echte 'tandartsen-hoek' in de klas
Trots verteld hij dat hij vanmorgen in de tandartsen-hoek mocht , ze hadden tandartsje gespeelt,
' en baby' s gemaakt...!!' vervolgt hij trots.
Toen ik hem om 13.00 uur weer naar school bracht heb ik de juf maar even gevraagt wat beter op ze te letten ;-)

Verder is J. ziek thuis met de waterpokken en wilde een banaan, prima, vervolgens gaat hij testen of je nu echt uitglijd over een bananenschil, na de test blijkt dit helemaal niet waar te zijn, dus de Donald Duck staat vol leugens...aldus J.

Nu S en T uit school halen en dan lekker zuurkool met spek en worst maken, verzoek van J.



6 opmerkingen:

  1. Wat kan een mens toch verzamelen he !!Moet wel lachen om die uitspraak,hebben ze voorlichting gehad of zo op school haha.MMM heerlijk zuurkool!
    Groetjes Elisabeth

    Wil je er over denken om die woord verificatie uit te zetten ,dit is poging nr zoveel want ik kan het niet goed lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elisabeth

    Ik wil die woord verificatie graag uitzetten, maar weet niet hoe, weet jij het?
    ik vind t zelf ook vreselijk !!

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De woord vefificatie kun je uitschakelen door op Dashboard naar Instellingen te gaan.Dan zie je een balk met diverse mogelijkheden ,ga naar Reactie's en daar kun je het uitschakelen .Succes ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eh, tandartsje spelen en baby's maken??? Schoool moet toch iets beter gaan voorlichten! Geweldig leuke uitspraak!

    BeantwoordenVerwijderen