zaterdag 4 februari 2012

fotowedstrijd..

Er word een fotowedstrijd gehouden voor kinderen met ASS
ze moeten een zelfgemaakte foto insturen. Het mag een foto zijn van hunzelf en/of hun hobby
Deze worden allemaal ingelijst en aan een grote muur gehangen, we doen dus mee !!
Onze J houd erg van foto's maken en dus gaf ik hem mn camera om er iets mee te fotograveren. daar maakte hij dankbaar gebruik van en heeft errug veeeel fotos gemaakt, erg leuk!
ik zet net de foto's op de computer en zie deze foto, deze valt me direkt op en is erg bijzonder vind ik zelf , ik moet echt even denken hoe hij dit heeft gedaan...!!
jammer dat hij wat vaag is , maar ik vind het zelf een erg bijzondere foto ! helemaal alleen en zelf gemaakt..
(je ziet op de foto zijn  DSI , J. en de fotocamera!!)


de voortuin met sneeuw...

Hummer vind de vogeltjes er erg lekker uit zien de sneeuw ook erg mooi :-)






onze clown Diesel ....

4 opmerkingen:

  1. Die foto van J is zeker heel appart zeg. Voor der rest wat een lieve poezebeestjes :-) je heb ze mooi op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi !

    Ik heb je een Award toegekent. Lees even op mijn blog http://mijnschrijfsels-vrouwke.blogspot.com/.

    Veel schrijfplezier en ik kom zeker weer terug om bij te lezen bij je !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Hij heeft er wel oog voor. Geweldig als hij wat zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen