zaterdag 11 februari 2012

Eindelijk leven !!



De mobiel van J is helemaal leeg, na hem te hebben opgeladen zet ik hem aan en voer de code in, daarna licht er iets op in de mobiel, agenda of kalender ofzo , ik kijk wat het is en er staat 
14-01-03 Eindelijk leven !!!!!!!
glimlachend laat ik het mijn man lezen, dit is echt weer wat voor hem..:-)
zijn geboortedatum en 'eindelijk leven' , alsof hij van zichzelf weet dat hij ,toen al, ongeduldig was.

De Nitendo DSi is definitief kapot, (nadat ik hem heb laten vallen..) en dus zijn man en zoonlief naar de Mediamarkt en krijgt hij een nieuwe van ons...J. wil graag een 3DS , maar deze zijn nog duurder, en dus betaald hij zelf het prijsverschil  ...nu nog duimen dat deze langer mee gaat dan 14 dagen...
Ik ruim niks meer op, want dat kost je veel geld zo op deze manier :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten