woensdag 2 november 2011

Wat eten we vanavond?

Een vraag die bijna dagenlijks word gesteld door onze kinderen.
meestal komt er na het antwoord een teleurgestelde reactie
want patat, pannenkoeken en pizza kan niet elke dag.
Reacties als ; ' ow neeee wat VIES' of ' gatsie!'  wil ik niet horen..
dit weten ze wel...
vandaag vroeg de jongste me;' hoe heet dat vieze daar in de pan?'
de pannen nog op de kookplaat , het ruikt heerlijk in huis...maargoed dan toch de vraag..
de manier van vraagstellen was heel nieuw ..
toen ik hem bevreemt aankeek verbeterde hij zichzelf snel..' hoe heet dat-wat-ik-niet-lust-in-de-pan??'

6 opmerkingen:

  1. Oh jee nu ben ik bijna nieuwsgierig wat dat nu was in die pan.Het zal vast wel gesmaakt hebben
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo heerlijk zo'n reactie :-) En wat aten jullie?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, super,en wat was het voor eten?ik vind het moeilijk hoor om iedereen te vreden te stellen, er is elke avond wel 1 met een lang gezicht aan tafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In de pan zaten doperwten, en in de oven gehaktbrood.
    Jaap en ik vinden dit erg lekker , maar de kinderen (alledrie) lusten het niet.
    Maar ze lusten hier eigenlijk bijna niks.
    Wie weet komen ze als ze volwassen zijn (en de deur uit) nog regelmatig thuis eten en hopen dat ze het dan wel lusten :-)

    Wat zal het dan leuk zijn om voor ze te koken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, wat een mooie opmerking van jongste. Hier luisten ze ook bijna niets. Ik denk dat ik maar bij hen ga eten, als ze later groot zijn en zelf moeten koken...

    BeantwoordenVerwijderen