zaterdag 12 november 2011

Den Haag.


Vandaag zijn we naar de Haagse Mart geweest.
Haagse Mart, en nee geen tikfout deze keer !
Dit is echt haags, is me verteld dus geen markt , maar mart !
Ik was er nog nooit geweest en heb dan ook erg genoten en mn ogen uitgekeken.!
Veel etenswaren, erg veel vis, groente en fruit kramen. en allemaal erg goedkoop
ik kocht 10 kiwie's voor 1 euro en 7 bananen voor 1 euro.
moet je in de supermarkt eens proberen...
Ik heb erg veel gekocht en toch weinig geld uitgegeven,
dus we gaan zeker nog eens terug !


Pinnen in Den Haag kan ik niet aanraden..
gezien de rij..


Dit is ook altijd weer leuk in de stad;

Nu weer lekker thuis.
S. in bad gedaan, die was erg moe en had het zo koud, dus geef ik hem in bed een extra deken , zijn benen rillen nog,  ik vraag hem of hij het nog steeds koud heeft, zeg hij;  ' Nee hoor , alleen mijn benen rammelen nog !'

Het meeste blij ben ik wel met deze aankoop;

 kosten; 15 euro

Lage laarsjes, maar wil ik gaan gebruiken als pantoffels , omdat mijne na 6 weken erop lopen er zo uit zien;




Verder heeft T. hier zeer regelmatig een computerprobleem
zie foto;



Dit is hier een veelvoorkomend probleem trouwens..
En het is mijn man nog niet gelukt dit probleem op te lossen , terwijl
hij in de meeste gevallen alle computerproblemen in no-time oplost.


Ook dit jaar staan de schoenen weer klaar, laat de sint maar komen...


goed weekeind allemaal!

2 opmerkingen:

  1. zo he dat zijn nog eens koopjes,daar zal ik ook wel heen willen maar is voor ons te ver weg helaas,en wat een leuke laarsjes nou die zullen niet zo snel kapot zijn daar zul je lang plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om over de mart te lopen :-)Al is dat niet alleen haags denk ik want ik zeg het ook altijd :-) Tja de tijd van schoen zetten is weer aagekomen en de kriebels in de buiken van de kinderen. Tja mams misschien kan jij het computerprobleem oplossen hihi dat probleem hebben we hier ook wel eens :-)
    Vergeet ik het mailadres er bij te zetten,zal ik zo ff doen maar hier heb jij hem alvast gzuidema@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen