maandag 14 november 2011

10 dingen over autisme.

3 opmerkingen:

  1. wauw he echt heel mooi,ik vind het heel moeilijk om met mijn dochter om te gaan en we hebben daar ook nooit begeleiding in gehad en we willen gewoon op voeden net als de anderen maar wat hier word beschreven komt zo overeen met haar(ik moest heel snel lezen dus kon het moeilijk in mij opnemen dat was jammer)zij kan haar emotie ook heel moeilijk kwijt en als ze huilt zeggen ze hier al weer,ja ga maar weer huilen,ze gaat huilen om niks en dat is best moeilijk, vooral ook omdat ze al bijna 16 is en we dan ook vinden dat ze zich als een 16 jarige moet gedragen,moeilijk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor je reactie,
    ik vond het zelf ook mooi en idd snel lezen..
    lastig is het he zo in een gezin een bijzonder kind te hebben
    Hier zuchten de andere kinderen ook vaak hoor als het weer eens mis gaat, voor hun is het ook lastig om een bijzonder broertje/zusje te hebben.
    In januari hopen wij als ouders de oudercursus
    (voor ouders van kinderen met vorm van autisme) te gaan doen , ik ben erg benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O heerlijk om te lezen, ik lees gewoon onze middelste zoon..En ja letterlijk nemen heeft hier wel eens voor een heerlijke lachbui aan mij kant bezorgd :-) ik zei tegen hem dat hij moest douchen zonder alle stappen van te voren te zeggen en wat deed hij met kleren en al onder de douche tja..foutje bedankt maar ik lag even gestrekt onder de trap, want ik lach hem natuurlijk niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen