zaterdag 3 maart 2012

Mijn eerste bekeuring........


Vandaag kreeg ik mijn eerste bekeuring....
Normaal gesproken halen we elke zaterdag patat , maar met de groter wordende kinderen word dit steeds duurder, iedereen neemt 3 dingen (bijv patat pinda, frikandel en een broodje hamburger) per persoon , alleen de jongste S nam altijd ' maar' 2 dingen
patat 'pinda' en een portie bitterballen..:-)
Maar met 5 personen elke week, reken maar uit...
Dus gaan we nu ivm extra verbouwingskosten om de week patat halen en de andere week mogen de kinderen om de beurt kiezen wat we eten en mee naar de supermarkt...
Vandaag was de oudste aan de beurt en gingen we naar de supermarkt in een naburig gelegen dorpje , waar je ook op zaterdag normaal je auto kunt parkeren naast de supermarkt , dus geen parkeergarage ideaal. Ze koos als toetje cornetto's en wilde voor vanavond graag een taart bakken, prima.
Stilletjes vraag ik me bij de kassa af of dit echt wel voordeliger is dan patat halen?
Het is voordeliger, dat gelukkig wel.
Eenmaal bij de auto zit er een bekeuring op mn voorruit van 85 euro voor t vergeten van de blauwe parkeerschijf.
Mijn eerste bekeuring in 12 jaar. Dat valt dan nog wel weer iets mee...mja jammer is het wel... en dat terwijl ik juist heel presies ben in het parkeren, parkeerkaartjes kopen, op de juiste plek parkeren. enz Daarintegen betrap ik mezelf wel vaak op te hard rijden...
Anyway...patat halen was voordeliger geweest...

4 opmerkingen:

  1. Ohh jeetje dat was een dure grap.Wij zijn met z'n tweetjes en halen heel af en toe een patatje en dat is best duur,ik kan me voorstellen wat dat kost met 5 personen .Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, daar kon je mooi iets anders van gaan doen. Best wel slikken he...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaa dat is zo vreselijk rotgeld,wij wonen 1 straat verder van de supermarkt en ik had geen gordel om, 100 euro even, nou dat was even duur boodschappen doen,(wij bakken trouwens zelf patat is veeeeeel goedkoper)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ai dat is zo vreselijk zonde geld.... Wij bakken net als Mar hierboven ook zelf patat enzo veel goedkoper en ze kunnen dan toch genoeg eten.

    BeantwoordenVerwijderen