zaterdag 17 maart 2012

de charme van marktplaats.

Op marktplaats een bod gedaan op een fietszitje voor S.We hadden een deal, voor 15 euro zou ik het ding gaan ophalen.
de mevrouw mailt er bij dat hij geschikt is t/m 4 jaar...nou dat was dus niet de bedoeling, zo een hebben we net weggedaan omdat onze jongste alweer 4 jaar is..
ik reageer terug; 'Dan houd het voor ons op, onze zoon is 4 jaar en zoeken een zitje voor grotere kinderen
succes met de verdere verkoop, groetjes Sandra'
een dat later krijg ik een reactie terug ;' Sorrie maar hij is al gereserveerd'
oke die mevrouw leest haar mail dus niet zo erg goed...mja maakt niet uit.
een dag later mail van dezelfde mevrouw; ' Hallo, hebt u nog interesse in de bank?"
?!?!?!
ik wil helemaal geen bank ..:-)

4 opmerkingen:

  1. Heb hier al soortgelijke toestanden meegemaakt op "2dehands",kreeg een tijdje geleden zelfs een trui opgestuurd maar...ik had helemaal niets gekocht!!Gelukkig stond de afzender erop(ik had vorig jaar wel iets gekocht van die persoon),briefje geschreven en...pakje weer teruggestuurd.Hoe raar het soms kan lopen hé!

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. JA soms weten ze zelf niet wat ze op marktplaats hebben staat. Maar het geeft wel wat :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dat krijg je als je alles op marktplaats zet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha,geweldig,en al een fietszitje gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen