zondag 27 mei 2012

lekke band.


Vrijdagmiddag; we hebben brood gegeten en T en J vertrekken om 13.00 uur weer naar school.
Om 14.00 uur gaat S naar een kinderfeestje, dus mag hij nog even spelen
hij gaat de tuin in en even later zie ik dit, ik heb het maar even vastgelegd op foto;
ik dacht wat ligt ie toch stil ! Zo lang ook !
Meneertje deed even een heel echt dutje, en lag dus echt te slapen in de tuin.


Zaterdag; tijd om banden te plakken, J helpt zijn vader hiermee.
Er moeten ook onderdelen worden gekocht , wat J helemaal gaaf vind!
hij houd van fietsen.
Samen hebben ze zo ondertussen een goed gesprek en vraag J ; ' Papa, toen jij zo groot was als ik, fietste jij toen ook altijd weg?'
Toen vader dit beantwoorde met nee , was er wel lichte teleurstelling op zijn gezicht te lezen..
De foto's zijn niet zo mooi gelukt, doordat ik binnen stond, weerspiegeling van het glas zie je op de foto. Ik wilde hun ' onderonsje' niet verstoren door naar buiten te gaan met het fototoestel :-)

1 opmerking: