donderdag 24 mei 2012

Beeldschoon...

Achter S aan loop ik naar boven. Bewonderend bekijkt hij  zijn armen, dat kan zo mooi met die hempjes aan met deze temparetuur..hij  wrijft eens over zijn armen ..'Mijn armen zijn echt beeldschoon !!'
ik grinnik in stilte , zo leuk steeds die nieuwe uitspraken van hem , mooie woorden, daar houd hij van.
'toch Mam? Beeldschoon mijn armen?!' ik bevestig het natuurlijk ...

Vanmiddag 13.00 uurbreng ik S naar school, het is erg  warm, hij loopt aan mij hand.
Voor me loopt nog een jongentje ik let er niet op.
tot ik nog eens wat beter kijk en denk 'heeej,maar dat is S '
Dat is bizar, net  had ik hem nog aan mijn hand...wie loopt  er dan aan mijn hand??'
juist ja, gewoon mijn zoon S.
Nogmaals kijk ik naar de jongen voor me, dezelfde broek als  S, hetzelfde shirt als S , zelfde haarkleur en dezelfde grootte....
ik knipper nog maar eeen met mijn ogen en vraag meaf of dit soms van de hitte kan komen? last van zonnesteek ofzo?
Het kindje voor ons blijkt gewoon een klasgenoot  van S te zijn , met presies dezelfde kleding als S...

Vanavond kom ik J tegen op de overloop, slapen gaat zo slecht de laatste tijd..
hij geeft me een stevige knuffel en zegt; 'Mam jij bent gewoon de allerbeste moeder ...en de allerliefste!!!'
Mijn dag is dus helemaal goed :-)

4 opmerkingen: