maandag 17 september 2012

prietpraat

De school is uit, we lopen naar huis, tijd voor wat drinken met wat lekkers.
' Mam mag ik een bakje eikels?'
'eikels??'
'Ja van de grote bruine ballen met snoep!'
Na even diep nadenken vraag ik; 'Pepernoten?'
'Jah , pepernoten!!'


De kinderen vinden het leuk om samen met mij op te drukken
en dat doen we dan dus maar regelmatig, beetje sport kan geen kwaat :D
Word ik geroepen door S. ' Mama wij moeten nu echt optreden!!!!' (opdrukken)

Vandaag werd er gefilmt op school, J. legt uit dat dit een mooie herinnering is voor later
wij zijn het er helemaal mee eens allemaal, mijn man verteld; net zoals mensen gaan trouwen en ze maken foto's. J. moet hier erg om lachen en vind zoiets dus echt geen leuke herinnering!!!!
Verbaast vragen wij hem waarom het geen leuke herinnering is, hij giert het uit van het lachen ;
'Hoe jullie er uit zagen toen !!!....dat is alleen maar vreselijk grappig !!!!!'

dus...

2 opmerkingen:

  1. haha geweldig,leuk dat je het opschrijft zo kun je het allemaal onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, en heeft-ie niet een beetje gelijk? :D
    Geniet van je kids!

    BeantwoordenVerwijderen