woensdag 26 september 2012

meelopen met de Lampionnenoptocht



T. vind de lampionnenoptocht elk jaar weer feest en elk jaar bedenkt ze helemaal zelf wat ze aan wil, en hoe ze dit gaat maken.
Dit jaar maakte ze haar kleding helemaal zelf !
Ook de kleding van haar broers heeft ze ontworpen en gemaakt.
De jongens mochten zelf kiezen wat ze wilden zijn en daarna bedacht ze helemaal hoe het worden moest. echt zo knap vind ik !
Zelf ging ze als lappenpop..





J. als Zombie



 
J. helemaal in zijn rol als zombie zoals je ziet...




en S als pieraat. 




 
Superblij en supertrots is ze als ze aan het eind van de avond een prijs wint !!!!
Als je het mij vraagt heeft ze deze ook dubbel en dwars verdient !!
zo trots op mijn grote dochter !!

1 opmerking:

  1. Nou, zeker verdiend. Wat een creameid. Doe van mij de complimenten. Misschien kan ze haar ouwe tante ook nog wat leren??
    Zombie he, ohhh dat komt me zo bekend voor. Geert speelt het elke dag. Gelukkig heeft hij niet de juiste kleren, want dan kwam-ie vast nooit meer uit zijn rol.

    BeantwoordenVerwijderen