donderdag 19 juli 2012

Het is vakantie en het regent, wat dan?

Wij hadden de oplossing; dan gaan we gewoon gezamelijk (ik en mijn 2 jongens) een kamer sousen en behangen, zo gezegt, zo gedaan....

Ik had alleen nog maar een klein rollertje en een klein bakje
gelukkig is het ook maar een klein plafonnetje :-)

J legt alles vast op foto, dit is voor het sousen ,
kunnen we straks het verschil zien :-)

Omdat hij al op de klamer slaapt is een behangtafel ff niet handig, maar op de vloer kan het ook prima!





Ik kreeg al de reaktie; zo moeder zo zoon
Hij heeft me echt de hele tijd geholpen , is erg presies en ongeduldig
vrij herkenbaar dus
Aan het einde van de dag was zijn kamer klaar !
Helemaal blij allemaal!
J heeft dit behang zelf uitgezocht bij een verf en beghangzaak met veel (te veel) behangboeken
voor het eerst dat ik behang koop uit een boek, maar hij is er zooooo blij mee!
Het is ook heel leuk, het is nu echt heel erg zijn kamer geworden
helemaal zelf bedacht , ook verder wat betreft kleur en inrichting, echt leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten