dinsdag 17 juli 2012

de buik vol...

De jongens maken tijdens een uitje veel ruzie, ik ben het zat, ik vertel ze dat ik mijn buik meer dan vol heb van dat geruzie..na een korte stilte vraag J. me of er misschien een baby in mijn buikt groeit?
Ik ben verbaast,  maar legt hij mij uit; 'Als je buik steeds voller word, dan groeit er misschien gewoon een baby in?'
Gelukkig groeien er geen baby's in moeder buik vanwege ruziende kinderen !




                                                              Een lego poppetje met S
Dit wilde hij thuis ook wel...


Gemaakt van legoblokjes !



                                          Alles helemaal gebouwd van kleine legosteentjes !


En ook dit moest mee naar huis... :-)


Robot, helemaal gebouwd van kleine steentjes!




Bouwen maar !


Zie ze dan nog maar eens mee naar huis te krijgen...!
:-)


.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten