zaterdag 3 november 2012

Vader en zoon


 
 
Vandaag is J aan de beurt en is hij een dag met zijn vader op stap.
Elk jaar mogen de kinderen een hele dag uit met Jaap of mij uit en mogen kiezen waar ze heen gaan en wat ze presies gaan doen, altijd weer verassend en leuk, als de kinderen zo'n dag mogen bepalen ;-)
Vanmorgen vertrokken en vanavond na het eten komen ze weer terug.
Toch heeft deze dag een extra bijzonder tintje...een vriend van J. met zijn vader zijn er vanmiddag bij , iets wat J , en zijn vriend errugg graag wilden dus extra feest natuurlijk!
Vanmiddag er dus ff met zn 4-en op uit , en plezier dat ze hadden die jongens!




 
Krijg ik vanmiddag inneens een foto , vandaag gemaakt door mijn man , met de tekst ;
'daar zitten ze dan :-( '
Ik kijk nog eens goed..want is niks voor Jaap om zo een foto van een achtbaan te maken , die zien we immers al zo vaak, en dan de tekst; ' daar zitten ze dan..:-(' is ook vreemt want hij gaat zelf altijd mee overal in ! Ik bekijk de foto eens wat beter en zie dat de beugels open zijn, dat klopt niet, die achtbaan staat dus met pech...en de jongens zitten er in en hij zelf niet?? kan me voorstellen dat ie dan erg baalt !!! arme jongens denk ik nog... ik stuur een sms met de vraag of ze er in zitten de jongens, het duurt heel lang voordat ik antwoord krijg, toch bel ik niet...
later krijg ik een sms , dat de achtbaan met pech stond idd, maar hun er niet in zaten, ze wilde even kijken hoe ik reageerde ?! Mannen! ik blij dat ik niet heb gebeld!

Inmiddels zijn ze moe en voldaan weer thuis....


2 opmerkingen:

  1. Brr,niets voor mij zo'n achtbaan en...gelukkig denken mijn kids er ook zo over!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch wel mooi, vader en kind samen!
    Leuke blog!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen